Hymer Klub Danmark

Forårstræf og Generalforsamling 16. – 20.05.2012


 

Nedennævnte program indeholder en del forskellige tilbud og priser på disse. Dette skal ikke forstås sådan at man SKAL tilmelde sig disse, som sædvanlig er alle tilmeldinger selvfølgelig frivillige og der bliver ikke set skævt til én hvis man hellere vil hygge sig på pladsen eller selv gå en tur i byen. Maden er ligeledes et tilbud, man kan selv medbringe sin mad, drikkevarer skal dog købes i teltet hvor campingpladsen sætter en bar op.

 

Tidspunkter på de enkelt arrangementer vil blive påført programmet efter tilmeldingsfristens udløb, da vi så ved hvor mange der vil med og dermed hvor mange grupper vi skal have.

 

Program

 

Onsdag den 16.      Ankomst – campingpladsen anviser pladser.

Pris for overnatning pr. voksen 81,00 kr., pr. barn 40,50 kr. og strøm 30 kr. pr. døgn

                                                                

Torsdag den 17.      Sejltur på Slotssøen (25 kr. pr. person)afgang kl. 17.15, 18.00 og 18.45 (vi kan kun være 28 personer pr. tur). Vi aftaler tider når vi mødes.

 

Fredag den 18.       Guidet tur omkring Slot, Barokhave og Slotshave

                                 (Pris 50 kr. pr. person) vi deles op i grupper af 30 personer.

                                 Hvis I vil se slottet koster det 60 kr. pr. person at komme ind.

                                  

                                     Man kan også besøge Apotekernes Kursusejendom Pharmakon hvor vi bliver vist rundt og hører den spændende historie. Ca. 1,5 time Pris 33 kr. pr. person  - vi deles op i grupper af 30 personer.

 

Fredag aften           Campingpladsen arrangerer hyggeaften med helstegt pattegris, pølser, salatbuffer, 2 slags kartofler, brød samt musikunderholdning. 150 kr. pr. kuvert, børn 75 kr. Drikkevarer købes i baren til gode campingpriser.

 

Lørdag den 19.       Formiddag loppemarked som vi plejer. Hvis du har noget du ikke længere selv har brug for er muligheden der. Du arrangerer dig foran din campingvogn og så går vi rundt og ser hvad der er af gode tilbud. Fin lejlighed til at få talt sammen om alt muligt. :o)

                                  

                                 Eftermiddag holder vi Generalforsamling i et stort telt som vi har lejet af campingpladsen program følger.

                                  

Kl. 18.30                    Vi bestiller en menu bestående af: Tyndstegsfilet, Flødekartofler, Krydderkartofler eller kold kartoffelsalat, Mixet samalt og pasta, Flute og dressing – pris pr. kuvert 100 kr.  Drikkevarer købes i baren som bliver opstillet i teltet. Priser: vine fra kr. 70, fadøl fra kr. 30 + special øl fra kr. 45, sodavand fra kr. 20 og kildevand kl. 12.

 

Søndag den 20.       Vi mødes kl. 10 til en kop medbragt kaffe (klubben giver en basse til kaffen) og siger tak for denne gang.

 

Hvis nogen har lyst til at komme før og/eller blive efter træffet bedes

I selv træffe aftale med campingpladsen.

 

Tilmeldingsfrist er den 1. maj. I afregner selv for overnatninger i

forbindelse med træffet, men betaling for ture og mad bedes indbetalt

på klubbens konto 1551 – 0010017181.

 

Vi glæder os til at holde dette træf i den historiske og dejlige by

Hillerød.

 

Henvendelse i forbindelse med træffet kan rettes til Mary-Ann Lebeck,

Tlf. 26706424 helst efter kl. 18.00